Nákup

  • Registrace na webu
  • Výběr zboží
  • Kontrola zboží v košíku
  • Objednávka
  • Potvrzení objednávky zboží
  • Doručení zboží
  • Ostatní

Nakupovat u nás můžete:

- osobně v naší prodejně

- nebo na internetu v našem e-shopu

Jak objednávat přes internet?

1) Registrovat se na našem webu www.zahradni-trpaslik.cz

Registrací si vytvoříte na webu profil, registrace vyžaduje:

  • přihlašovací jméno, heslo, email, bezpečnostní otázku a odpověď na ní (využíváno pro obnovu zapomenutého hesla)
  • vlastní profil, jako jsou informační data, osobní data, adresa uživatele, další kontaktní data

Tyto data jsou využity následně při nakupování.

2) Výběr zboží 

Z katalogu (v levém menu)  vyberete produkt, o který máte zájem. Pro větší přehlednost je levé menu rozděleno na podkategorie, do kterých je zboží řazeno.

3) Košík

Název produktu, který jednoznačně určuje předmět objednávky, velikost  a množství požadovaných kusů. Vybrané zboží pomocí tlačítka „přidat do košíku“ umístíte do virtuálního nákupního košíku. Poté se Vám automaticky zobrazí obsah Vašeho nákupního košíku. Pokud jste s nákupem ještě neskončili,  pokračujete výběrem zboží viz bod.2. předešlý a tento krok opakujte do chvíle, něž bude obsah košíku podle Vaších představ.
Obsah košíku můžete kdykoliv zkontrolovat kliknutím na "Váš košík" .

4) Objednávka

Důkladně zkontrolujte všechny položky v košíku a jejich počty. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „Přejít na objednávku“.
V dalším kroku zvolte požadovaný způsob platby (k dispozici jsou Dobírka ČP,či Přepravní služba FOFR obě za 220 Kč s DPH), vše tak aby Vám to maximálně vyhovovalo. U více kusu figurek je přeprava řešená po telefonické dohodě. Přepravní službou ČP do tří pracovních dnů. Přepravní služba ČP si vyhrazuje právo spoždění dodávky v případě nepředvídatelných událostí (např. sněžení apod.). Jedná se o křehké zboží kontrola nutná.Reklamaci zásilky vyřizujte na české poště .Lhůta vyřízení reklamace je pouze 2 dny od doručení.,Cena pro přepravu betonového zboží je individuální;Popřípadě můžete k objednávce připsat jakoukoliv poznámku. Následně zkontrolujte adresu doručení (zadávali jste ji v profilu), respektivě dopište fakturační údaje. Poté již stačí kliknout na tlačítko „pokračovat“ a zkontrolovat Vaše objednávané zboží.

Jakmile kliknete odeslat objednávku, bude Vaše objednávka dokončena.

5) Potvrzení
Po odeslání košíku obdržíte automaticky e-mail s číslem objednávky a obecnými informacemi. Nejpozději do následujícího pracovního dne Vám bude telefonicky, emailem nebo sms zprávou potvrzeno zpracování objednávky a dostupnost zboží.

6) Doručení zboží
Zboží Vám doručíme dle Vámi zvoleného způsobu dopravy a zpravidla v termínu uvedeného u produktu v době odeslání objednávky. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

JEDNÁ SE O KŘEHKÉ ZBOŽÍ KONTROLA NUTNÁ!!! REKLAMACE U ČESKÉ POŠTY DO 2.PRACOVNÍCH DNŮ.

7) Ostatní
V některých případech se může stát, že doručené zboží plně nekoresponduje barevně se zbožím na naších stránkách.
Je to ovlivněno tím, že výrobce při míchání barev, může docílit jiného odstínu barev.